55″ Samsung UE55AU7022 – Recenze

Samsung UE55AU7022 je 55palcový televizor, který přináší vynikající obrazovou kvalitu a moderní design. Tento model nabízí rozlišení 4K Ultra HD, což znamená ostré detaily a živé barvy pro skvělý vizuální zážitek. Díky technologii HDR10+ se můžete těšit na kontrastní obrazy s bohatými odstíny černé a bílé. Televizor je vybaven operačním systémem Tizen, který poskytuje snadnou navigaci a širokou škálu aplikací. S funkcemi jako AirPlay 2 nebo Mirroring si můžete také streamovat obsah ze svých mobilních zařízení přímo na velkou obrazovku. Celkově lze říci, že Samsung UE55AU7022 je skvělou volbou pro ty, kteři hledají kvalitní televizor s moderním designem a vysokým výkonem.

Vynikající obraz a moderní design – recenze televizoru Samsung UE55AU7022

Jeho 55″ displej s rozlišením 4K UHD nabízí neuvěřitelně ostrý a detailní obraz, který zaujme každého diváka. Díky technologii HDR10+ jsou barvy živé a realistické, což umocňuje celkový vizuální zážitek. Navíc televizor disponuje funkcemi jako PurColor, která optimalizuje barevnou reprodukci, či Micro Dimming Pro pro dokonalé podsvícení.

Design tohoto televizoru rozhodně neurazí ani ty nejnáročnější uživatele. Tenký rám kolem displeje dodává televizoru elegantní vzhled a umožňuje maximálně využít plochu obrazovky. Televizor je vybaven i praktickými funkcemi jako například Ambient Mode+, díky kterému může sloužit i jako dekorativní prvek ve vašem interiéru. S možnostmi připojením pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth si navíc můžete snadno streamovat obsah ze svých chytrých zařízení přes aplikace jako Netflix či YouTube.

S jeho širokým spektrem funkcí a možnostmi připojením si můžete užít nejen sledování oblíbených filmů či seriálů, ale i využití televizoru jako multimediálního centra ve vašem domě.

4K Ultra HD rozlišení pro ostré detaily a živé barvy – recenze Samsung UE55AU7022

Díky této technologii se můžete těšit na skvělý zážitek při sledování filmů, seriálů nebo sportovních přenosů. Rozlišení 3840 x 2160 pixelů vám umožní vidět každý detail obrazu s maximální ostrostí a jasem. Navíc díky podpoře HDR10+ si užijete ještě lepší kontrast a realističtější barevnou reprodukci.

Díky tomuto procesoru budou vaše oblíbené filmy či seriály vypadat ještě lépe než kdy dřív. Další zajímavou funkcionalitou tohoto televizoru je Smart TV platforma Tizen, která nabídne širokou škálu aplikací a možnost propojení s chytrými zařízeními pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth konektivity. Celkově lze říct, že Samsung UE55AU7022 patří mezi moderní televizory vybavené pokročilými technologiemi pro dokonalý obraz i pohodlné ovládání.

Snadná navigace a široká škála aplikací s operačním systémem Tizen – recenze Samsung UE55AU7022

Díky intuitivnímu uživatelskému rozhraní je ovládání tohoto televizoru velmi jednoduché a pohodlné. Systém Tizen umožňuje rychlý přístup k oblíbeným aplikacím, jako jsou YouTube, Netflix nebo Spotify, a tak si můžete vychutnat svůj oblíbený obsah bez zbytečného hledání.

Dále tento televizor nabízí širokou škálu aplikací pro různé účely. Můžete si například stáhnout aplikace pro sledování živých sportovních přenosů, streamování hudby nebo dokonce pro ovládání chytrých domácích zařízení prostřednictvím vestavěného asistenta Bixby. Dostupnost těchto aplikací je skutečně ohromujícím prvkem tohoto televizoru a poskytuje vám možnost personalizace vašeho zábavného centra podle vašich potřeb.

S jeho moderním designem a kvalitním obrazem je tento televizor skvělou volbou pro každý domov.