55″ LG 55QNED813 – Recenze

LG 55QNED813 je špičkový televizor, který přináší neuvěřitelnou kvalitu obrazu a vynikající uživatelský zážitek. S úhlopříčkou 55 palců a rozlišením 4K nabízí tento model skvělou ostrost a detaily ve všech scénách. Díky technologii Quantum Dot a Mini LED dosahuje obraz živých barev, hlubokých černých odstínů a jasných bílých tónů. Navíc je vybaven operačním systémem webOS s intuitivním ovládáním, které umožňuje snadný přístup ke sledování oblíbených filmů, seriálů i aplikací. LG 55QNED813 je tak ideálním společníkem pro každodenní zábavu ve vaší domácnosti.

Špičkový televizor s 4K rozlišením a živými barvami

Díky 4K rozlišení si můžete užít každý detail a zároveň se těšit na živé barvy, které vám přináší technologie NanoCell. Obraz je tak ostrý a realistický, že budete mít pocit, jako byste byli uprostřed dění. Navíc tento televizor disponuje podsvícením Mini LED, což znamená ještě lepší kontrast a hloubku barev.

S ním máte snadný přístup ke všem vašim oblíbeným aplikacím a obsahu na jednom místě. Můžete streamovat filmy a seriály nebo si pustit videa na YouTube či Netflixu bez jakéhokoliv problému. A pokud rádi hrajete videohry, určitě oceníte funkci Game Optimizer, která optimalizuje nastavení pro maximální herní zážitek.

Celkově lze říct, že LG 55QNED813 je opravdu skvostný televizor s úchvatnou kvalitou obrazu díky 4K rozlišení a živých barvách technologie NanoCell. Jeho moderní design se skvěle hodí do každého interiéru a díky operačnímu systému webOS s ovladačem Magic Remote je jeho ovládání velmi jednoduché. Pokud hledáte televizor, který vám přinese neuvěřitelný zážitek ze sledování filmů, seriálů i her, LG 55QNED813 je pro vás to pravé.

Neuvěřitelná kvalita obrazu a intuitivní ovládání

Díky technologii Quantum Dot a Mini LED dosahuje tento model úžasného kontrastu a živých barev. Obraz je tak realistický, že se budete cítit jako ve středu dění. Navíc, díky rozlišení 4K Ultra HD si můžete užít každý detail s maximálním ostrostí. Nezáleží na tom, zda sledujete filmy, sportovní přenosy nebo hrajete videohry – LG 55QNED813 vám poskytne jedinečný vizuální zážitek.

S pomocí Magic Remote můžete snadno navigovat mezi kanály a aplikacemi pouze gesty ruky nebo hlasem. Tento revoluční ovladač umožňuje i vyhledávání obsahu přes internetové služby jako Netflix či YouTube bez nutnosti zadávat text ručně. Kromě toho máte možnost propojení televizoru s chytrým telefonem prostřednictvím aplikace LG ThinQ, což vám umožňuje ovládat TV z pohodlí vašeho mobilního zařízení. S tímto televizorem se ovládání stane hračkou a vy si tak můžete plně užívat svého oblíbeného obsahu.

Ideální společník pro každodenní zábavu ve vaší domácnosti

Tento televizor s úhlopříčkou 55 palců a rozlišením 4K Ultra HD vám přináší neuvěřitelně ostrý obraz plný detailů a živých barev. Díky technologii Quantum Dot a Full Array Local Dimming si můžete užít skutečně realistické podání barev a kontrastu, které vás vtáhne do děje filmu či seriálu. Navíc je tento model vybaven funkcemi HDR10 Pro, Dolby Vision IQ i HLG Pro, takže se můžete těšit na maximální kvalitu obrazu bez ohledu na to, jaký obsah právě sledujete.

Co se týče zvuku, LG 55QNED813 disponuje integrovanými reproduktory s celkovým výkonem 20 W. Pokud byste chtěli ještě lepší audio zážitek, máte možnost připojit externí ozvučení prostřednictvím HDMI ARC nebo optického digitálního vstupu. Televizor je také vybaven operačním systémem webOS s intuitivním ovládáním pomocí Magic Remote ovladače. Můžete si tak snadno prohlédnout nabídky různých streamovacích služeb, jako je Netflix nebo YouTube, a využívat dalších funkcí, jako je nouzový režim pro sledování televize i při vypnutém signálu. Celkově lze říci, že LG 55QNED813 je skvělou volbou pro každého, kdo hledá moderní a výkonný televizor pro svůj domov.