Samsung Galaxy Tab A8 LTE – Recenze

Samsung Galaxy Tab A8 LTE je nový tablet od společnosti Samsung, který nabízí širokou škálu funkcí a vysokou kvalitu za dostupnou cenu. Tento tablet disponuje 8palcovým displejem s rozlišením 1280 x 800 pixelů, což zaručuje ostré a detailní zobrazení. Díky podpoře LTE můžete s tímto zařízením surfovat po internetu rychle a bez omezení. S výkonem poskytovaným čtyřjádrovým procesorem Exynos 7904 a operační pamětí o velikosti 2 GB si budete moci užít plynulé používání aplikací i multitaskingu. Tablet je také vybaven zadní kamerou s rozlišením 8 MPx pro zachycení skvělých fotografií a přední kamerou s rozlišením 2 MPx pro videokonference nebo selfie snímky.

Výkonný tablet s LTE a ostrým displejem

S rozlišením 1920 x 1200 pixelů a úhlopříčkou 8 palců se můžete těšit na detailní a jasný obraz bez rozmazání či zkreslení. Díky tomu si můžete plně užít sledování filmů, prohlížení fotografií či hraní her s vysokou grafikou. Navíc tablet disponuje dostatečně silným procesorem a operační pamětí, což zaručuje plynulý chod aplikací i multitaskingu.

To znamená, že se nemusíte spoléhat pouze na Wi-Fi signál a můžete být online prakticky kdekoli s dostupem k síti mobilních operátorů. Tato funkce je ideálním řešením zejména pro ty, kteří cestují často nebo pracují na cestách a potřebují stálé připojení. V kombinaci s ostrým displejem je Samsung Galaxy Tab A8 LTE skvělým společníkem pro zábavu i práci, který vás nezklame svou výkonností.

Plynulé používání aplikací díky čtyřjádrovému procesoru

Díky tomuto výkonnému procesoru se uživatel nemusí trápit zpomalením nebo sekáním při běhu náročných her či multitaskingu. Procesor dokáže efektivně rozdělovat úlohy mezi jednotlivá jádra, což zajišťuje hladký chod systému i při náročném používání.

Další výhodou čtyřjádrového procesoru je jeho schopnost šetřit energii. Díky inteligentní správě napětí a frekvence se spotřeba energie snižuje na minimum, což prodlužuje výdrž baterie tabletu. Uživatel tak může bez obav dlouhé hodiny surfovat po internetu, sledovat videa nebo pracovat s aplikacemi, aniž by musel stát u zásuvky.

Celkově lze tedy říci, že Samsung Galaxy Tab A8 LTE s čtyřjádrovým procesorem nabídne uživatelům skvělou a plynulou práci s aplikacemi. Bez ohledu na to, jestli si oblíbili hraní her nebo potřebujete tablet pro práci a studium, tento model splní vaše očekávání a poskytne vám rychlost a pohodlí při každodenním používání.

Skvělé fotografie i videokonference s kamerou 8 MPx

Díky kameře s rozlišením 8 MPx můžete zachytit každý okamžik ve velmi detailní kvalitě. Fotografie jsou ostré, barevné a plné života. Navíc tablet disponuje různými režimy a efekty, které umožňují ještě více upravit vaše snímky podle vašich představ. S Galaxy Tabem A8 LTE se stanete skutečným profesionálem v oblasti fotografie.

Nejenom fotografie, ale i videokonference budou díky kameře s rozlišením 8 MPx na Samsungu Galaxy Tab A8 LTE úplně jinou zkušeností. Kamera zachycuje obraz ve vysokém rozlišení a zajišťuje tak čistý a ostrý obraz během hovoru. Díky tomu si můžete udržet kontakt se svými blízkými nebo pracovat na projektech společně s kolegy bez ohledu na fyzickou vzdálenost. Kvalita videokonferencí je natolik dobrá, že máte pocit, jako byste seděli tváří v tvář se svým protějškem. Samsung Galaxy Tab A8 LTE je tedy ideálním zařízením pro ty, kteří chtějí mít skvělé fotografie i úžasné zážitky z videokonferencí.

Kvalitní tablet za dostupnou cenu

Tento tablet nabízí vynikající výkon a široké možnosti použití, které uspokojí jak náročné uživatele, tak i běžné uživatele. S jeho 8-palcovým displejem s rozlišením 1280 x 800 pixelů si můžete vychutnat ostrý obraz a živé barvy při sledování videa nebo prohlížení fotografií. Díky podpoře LTE sítě se můžete snadno připojit k internetu odkudkoliv a stahovat data rychlostmi, které jsou srovnatelné s Wi-Fi připojením.

S kapacitou 5100mAh vydrží Samsung Galaxy Tab A8 LTE pracovat po celý den bez nutnosti dobijení. To znamená, že si ho může vzít na cesty nebo do práce a nemusíte se starat o to, jestli vydrží dostatečně dlouho. Navíc tento tablet disponuje operačním systémem Android, což znamená jednoduchost ovládání a možnost stahování aplikací ze stovek tisíc dostupných ve službě Google Play. Celkově lze říci, že Samsung Galaxy Tab A8 LTE je skvělou volbou pro ty, kteří hledají kvalitní tablet za dostupnou cenu.