85″ TCL 85C645 – Recenze

TCL 85C645 je jedním z nejnovějších modelů televizorů od renomovaného výrobce TCL. Tento obří televizor s úhlopříčkou 85 palců nabízí ohromující vizuální zážitek díky svému rozlišení 4K Ultra HD a podpoře HDR10+. S moderním designem a tenkými rámečky se tento televizor stane skvělým doplňkem každého interiéru. Dále disponuje širokou paletou funkcí, jako je například operační systém Android TV, hlasové ovládání nebo možnost připojení k internetu pomocí Wi-Fi. V této recenzi si detailněji prohlédneme všechny klady i zápory tohoto impozantního televizoru od TCL.

Ohromující vizuální zážitek s rozlišením 4K Ultra HD a HDR10+

S touto kombinací se divák ocitne uprostřed akce s neuvěřitelnou ostrostí obrazu a živými barvami. Rozlišení 4K Ultra HD přináší čtyřikrát větší množství pixelů než běžné Full HD televizory, což znamená naprosto detailní a realistický obraz. Každý jednotlivý detail je tak viditelný bez jakékoli rozmazanosti.

Dodatečně k tomu technologie HDR10+ posouvá vizuální zážitek na úplně novou úroveň. Díky nástupu vysoce dynamického rozsahu (HDR) jsou tmavé scény temnější a jasné scény jasnější, což vytváří kontrastní obraz plný hloubky. Barvy jsou pak bohaté, přirozené a plné nuancí. Televize TCL 85C645 umožňuje divákovi ponořit se do filmových světů jako nikdy předtím a začít si užít každou minutu sledování s maximálním potenciálem této moderní technologie.

Moderní design a tenké rámečky pro skvělý doplněk interiéru

Moderní design a tenké rámečky jsou dnes neodmyslitelným prvkem většiny elektronických zařízení, a to platí i pro televizory. TCL 85C645 se pyšní právě tímto moderním designem, který je skvělým doplňkem každého interiéru. Jeho tenké rámečky zajišťují maximální obrazovou plochu a minimalizují rušivé okraje kolem obrazu. Díky tomu můžete plně vychutnat sledování oblíbených filmů či seriálů bez jakékoli distrakce.

S rozlišením 4K Ultra HD si užijete naprosto dokonalý obraz s bohatými barvami, ostrými detaily a hlubokými kontrasty. Dodejte svému domácímu kinu tu správnou atmosféru díky podpoře HDR10+ a Dolby Vision, která zajistí živoucí barevnost i ve scénách s extrémním kontrastem. A pokud máte rádi rychlé akční filmy či sportovní přenosy, oceníte také technologii Motion Clarity Pro, která eliminuje rozmazanost pohybujících se objektů.

S tímto televizorem si užijete sledování vašich oblíbených filmů a seriálů na úplně novou úroveň.

Široká paleta funkcí včetně operačního systému Android TV a hlasového ovládání

Díky tomu můžete snadno přistupovat k různým aplikacím a streamovacím službám, jako je Netflix nebo YouTube, přímo z televizoru. Operační systém Android TV také umožňuje personalizaci prostřednictvím stažení dalších aplikací ze Google Play Store.

Hlasové ovládání je další zajímavou funkcí tohoto televizoru. Stačí jednoduše použít hlasový příkaz a televize provede požadovanou akci. Můžete například změnit kanál, upravit hlasitost nebo vyhledat konkrétní film či seriál pomocí svého hlasu. Tato funkce usnadňuje ovládání televize a poskytuje pohodlnější uživatelský zážitek.

S tímto televizorem si budete moci vychutnat oblíbené filmy a seriály, surfovat po internetu nebo hrát hry s jednoduchostí a pohodlím.