27″ ViewSonic VX2718-PC-MHD Gaming – Recenze

ViewSonic VX2718-PC-MHD je herní monitor, který nabízí špičkovou kvalitu obrazu a vysoký výkon pro náročné hráče. S úhlopříčkou 27 palců a rozlišením Full HD si užijete každý detail vaší oblíbené hry. Díky technologii IPS zobrazuje monitor živé barvy a široké pozorovací úhly, což přispívá k pohodlnému a realistickému hernímu zážitku. Monitor je vybaven také FreeSync technologií, která eliminuje trhání obrazu a zajišťuje plynulost ve hře. S rychlosti odezvy 1 ms se můžete spolehnout na okamžité reakce bez rozmazání obrazu. Navíc disponuje i funkcemi jako například Low Input Lag Mode nebo Black Stabilization, které vám pomohou dosáhnout lepšího skóre ve hrách.

Špičková kvalita obrazu a výkon pro hráče – recenze

S jeho Full HD rozlišením a IPS panelem si uživatelé mohou vychutnat každý detail ve hře s živými barvami a ostrým kontrastem. Díky rychlosti obnovování 165 Hz a odezvové době 1 ms je tento monitor ideální volbou pro akční hry, kde každá milisekunda rozhoduje o úspěchu či neúspěchu. Navíc podpora technologie AMD FreeSync zajišťuje plynulost obrazu bez trhání či zaseknutí.

VX2718-PC-MHD Gaming nabízí také pokročilé funkce jako například Black Stabilization, která optimalizuje viditelnost ve tmavých scénách, nebo Game Mode přednastavených režimů pro různé typy her. Monitor disponuje také ergonomickým stojanem s možností nastavení výšky, natočení a naklonění obrazovky, což umožňuje hráčům dosáhnout optimálního pohodlí během dlouhých herních sezení. Celkově lze říci, že ViewSonic VX2718-PC-MHD Gaming je skvělou volbou pro všechny hráče, kteří si chtějí užít špičkovou kvalitu obrazu a maximální výkon při hraní svých oblíbených her.

Realistický herní zážitek s živými barvami – recenze

Díky svému Full HD rozlišení a technologii IPS panelu jsou barvy na obrazovce velmi věrné a přirozené. Při hraní her se tak ocitnete uprostřed akce s plně prožitými detaily a intenzivními barevnými podáními.

Důležitou součástí tohoto monitoru je také jeho rychlost odezvy 1 ms, která minimalizuje rozmazání pohybujících se objektů. To znamená, že budete mít ostrý obraz i při nejrychlejších scénách ve hrách. Monitor je vybaven také FreeSync technologií, která synchronizuje frekvenci obnovování monitoru s grafickou kartou vašeho počítače, čímž eliminuje trhání obrazu a zajišťuje plynulost herního zážitku.

Celkově lze říci, že ViewSonic VX2718-PC-MHD Gaming je skvělou volbou pro každého vášnivého hráče, který si chce užít opravdu realistických her s živými barvami. Jeho kvalita obrazu spolu s vysokou rychlosti odezvy poskytují nezapomenutelný herní zážitek, který vás vtáhne do děje a umožní vám prozkoumat každý detail virtuálního světa.

Plynulost ve hře bez rozmazání obrazu

Plynulost ve hře bez rozmazání obrazu je jedním z klíčových faktorů, které ovlivňují herní zážitek. Monitor ViewSonic VX2718-PC-MHD Gaming se pyšní vysokou obnovovací frekvencí 165 Hz, což umožňuje plynulé a ostré zobrazení i při rychlých akcích ve hrách. Díky této vlastnosti si hráči mohou užít každý detail a neztratit žádnou důležitou informaci.

Další důležitý prvek pro dosažení plynulosti bez rozmazání je nizkopersistentní panel s odezvovou dobou 1 ms MPRT. Tato technologie minimalizuje efekt rozmazaného obrazu během rychlých pohybů, čímž poskytuje hráčům jasný a ostřejší obraz. S tímto monitorem se tak mohou zapojit do intenzivních soubojů nebo sledovat akce na plném plátně bez jakékoli rušivého efektu.