65″ Philips The One 65PUS8818 – Recenze

Philips The One 65PUS8818 je moderní televizor s úhlopříčkou 65 palců, který nabízí vynikající obrazovou kvalitu a široké možnosti připojení. Tento model se pyšní rozlišením 4K Ultra HD a technologiemi jako je Dolby Vision a HDR10+, které zajišťují živé barvy, ostrý kontrast a detaily ve vysokém rozlišení. Dále disponuje operačním systémem Android TV, což umožňuje snadný přístup ke stovkám aplikací a streamovacím službám. S elegantním designem a tenkými rámečky se tento televizor hodí do každého moderně zařízeného interiéru. Philips The One 65PUS8818 tak slibuje skvělý zážitek ze sledování filmů, seriálů i her ve velkém formátu.

Vynikající obrazová kvalita a široké možnosti připojení

Díky technologii OLED a rozlišení 4K UHD si uživatelé mohou vychutnat každý detail s úchvatnými barvami a kontrastem. Obraz je ostrý, jasný a realistický, což zaručuje skvělý zážitek při sledování filmů, seriálů nebo sportovních událostí. Navíc tento televizor podporuje HDR formáty jako Dolby Vision nebo HDR10+, které ještě více zlepšují obrazovou kvalitu.

Další velkou výhodou tohoto modelu je široká možnost připojení. Televizor disponuje čtyřmi HDMI porty, takže lze snadno připojit herní konzole, Blu-ray přehrávače nebo jiná zařízení. Dostupné jsou také dva USB porty pro pohodlné přehrávání multimediálního obsahu ze USB flash disků nebo externích pevných disků. Kromě toho má tento televizor vestavěný Wi-Fi modul a podporu Bluetooth, což umožňuje streamovat obsah z internetu nebo propojit bezdrátově další zařízení jako sluchátka či reproduktory. S těmito širokými možnostmi připojení je Philips The One 65PUS8818 skvělou volbou pro ty, kteří chtějí mít všechny své zábavní potřeby na jednom místě.

Dolby Vision a HDR10+ pro živé barvy a ostrý kontrast

Tyto technologie se staly standardem ve světě televizního průmyslu, a tak není divu, že je najdeme i v novém modelu 65″ Philips The One 65PUS8818.

Díky tomuto formátu mohou diváci zažít skutečně realistické barvy a detaily na obrazovce. Na druhou stranu HDR10+ je konkurenční technologií vyvinutou společnostmi Samsung, Panasonic a 20th Century Fox. Tento formát poskytuje podobné vlastnosti jako Dolby Vision – živé barvy, ostrý kontrast a bohaté detaily.

Oba tyto formáty jsou k dispozici na televizi Philips The One 65PUS8818, což znamená, že uživatelé budou moci sledovat své oblíbené filmy nebo seriály s maximálním vizuálním potěšením. Bez ohledu na to, jestli jde o akční scény plné adrenalinu nebo romantické momenty plné emocí – Dolby Vision a HDR10+ zajistí, že každý detail bude zobrazen s maximální přesností a věrností. Televize Philips The One 65PUS8818 je tak ideálním vybavením pro ty, kteří si chtějí užít skutečně poutavé vizuální zážitky ve svém obývacím pokoji.

Elegantní design pro každý moderně zařízený interiér

Jeho tenký rám a čisté linie vytvářejí sofistikovaný vzhled, který okouzlí každého návštěvníka. Navíc je k dispozici ve stříbrné barvě, která dodává celkovému dojmu luxusu a elegance.

Tento model také nabízí širokou škálu funkcionalit pro maximální pohodlí uživatele. S technologiemi jako Ambilight nebo Dolby Vision si můžete užít skutečně ohromující zobrazení s živými barvami a ostrými detaily. Dodejte svému obrazovce novou dimenzi díky integrovanému hlasovému ovládání AI Philips nebo připojením ke smartphonu pomocí aplikace Philips TV Remote. Tento televizor je opravdu tím pravým vybavením pro ty, kteří chtějú spojit stylovost s pokročilou technologiÍ ve svém domácím kinu nebo obývacím pokoji.